Blog

April 7, 2022

Promosi Ramadan Dikongsi Bersama

April 4, 2022

Waktu Operasi Sepanjang Bulan Ramadan

PENGUMUMAN PENTING Di bulan ramadan bermula 4/4/2022 sehingga 30/4/2022 Waktu operasi Pembekal Garam Bukit Himalaya Isnin-Jumaat 9.30AM-5PM Sabtu 9.30AM-2PM Ahad appointment sahaja Sebarang pertanyaan boleh hubungi […]
March 30, 2022

Kepentingan Garam dalam Tubuh Badan

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, banyak kempen menggalakkan orang ramai mengurangkan pengambilan garam mendapat banyak perhatian media, menonjolkan kesan merosakkan terlalu banyak garam terhadap kesihatan kita. […]
March 26, 2022

DIY Sabun Pencuci Pinggan dengan Garam

Kadang-kadang rasa baru je beli sabun pencuci pinggan tu, tengok-tengok sekejap je dah nak habis kan? Wah, rupanya ada cara yang lagi jimat untuk buat sabun […]
March 26, 2022

Promosi Garam Jilatan Haiwan Ternakan

Nak masuk musim raya ni, mesti kita nak bagi haiwan ternakkan sihat dan gemuk. Tips nak haiwan ternakan sihat kena lah bagi makanan tambahan seperti garam. […]
February 24, 2022

Tips Telur Rebus Mudah Dikupas guna Garam Himalaya

Menu apa yang selalu ada telur rebus? Haaa kalau Admin, biasa masak nasi lemak memang guna telur banyak sebab kami suka makan terlu rebus! Tapi bila […]