Cara Baiki Tapak Lampu Garam Bukit Mudah dan Cepat

LUASKAN AURAMU PROMOSI EXTENDED
January 21, 2021
Serotonin dan Lampu Garam Terapi Bentuk Bulat , Piramid
January 27, 2021

Cara Baiki Tapak Lampu Garam Bukit Mudah dan Cepat

Hi semua! Dalam video ni kita tunjuk mcm mana nak repair tapak lampu garam guna cable baru, kalau guna cable lama pun cara lebih kurang je, bezanya dia kena potong lah cable yang lama tu.
Jadi bila lampu garam rosak, anda ada beberapa alternatif:
  1. Baiki guna wayar sedia ada yang rosak tu, dekat bab holder dia ada 4 port. Guna kan 2 port yang belum di gunakan lagi. Kalau sudah buat, tapi masih tak ON. maksudnya mmg wayar tu rosak
  2. Beli cable baru dan pasang sendiri macam yang kita buat dalam video ni
  3. Beli cable, suruh orang lain pasang
  4. Beli tapak baru je sebab tak reti pasang dan lebih mudah

Mana nak cari? tengok je bawah ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published.